Page 9 - Fem-ho per projectes
P. 9

                                   Les activitats 9   EL MISTERI... Continguts i objectius Itinerari Programació Avaluació Recursos    Què sabem i què volem saber? Per activar els coneixements previs dels alumnes, proposarem jugar al “Joc de les paraules”, que ens permetrà adonar-nos que diàriament fem servir moltes paraules relacionades amb el pas del temps.   Organització d’aula Materials Descripció de l’activitat KANBAN Eina simple per a la planificació i l’organització del projecte. Consisteix en un tauler amb tres colum- nes (per fer-fent-acabat) on s’enganxen etiquetes adhesives amb les tasques a fer que es van reubi- cant a mesura que s’avança. LUDIFICACIÓ           MAPA MENTAL MAPA DE CONCEPTES NÚVOL DE PARAULES Després de fer pluja d’idees, aquests recursos ajuden a organitzar els continguts, les idees, els conceptes per poder planificar les fases del projecte. TENIM UN REPTE ENS ORGANITZEM I PLANIFIQUEM INVESTIGUEM Per fer divertides les propostes, fem servir elements de joc i tecnologies de disseny de joc (pistes, premis, diversió, emocions, regles del joc...) en les activitats d’aprenentatge per aprendre jugant. RESUMIM          I APLIQUEM RESOLEM EL REPTE 


































































































   7   8   9   10   11