Page 15 - Fem-ho per projectes
P. 15

                                   EL MISTERI... Itinerari Programació Avaluació Recursos Quina sort poder mesurar el temps! Farem una síntesi sobre el que hem après i en buscarem la utilitat en la vida diària: el pas del temps es fa present en les persones i en l’entorn. Necessitem mesurar-lo per organitzar-nos i poder viure en societat. Resoldrem el repte i construirem un calendari i un rellotge de sorra que farem servir durant tot el curs. Les activitats 15        Continguts i objectius Organització d’aula Materials Descripció de l’activitat    DOCUPROJECTES Aplicació tipus fotollibre pràctica i senzilla per documentar les sessions o les activitats amb imatges i textos. Permet crear també fitxes noves. TENIM UN REPTE ENS ORGANITZEM INVESTIGUEM I PLANIFIQUEM RESUMIM I APLIQUEM RESOLEM EL REPTE APRENDRE A PENSAR (TBL) Implementem aquesta metodologia per desenvolupar el pensament crític, analític i creatiu, fent servir ru- tines i destreses de pensament diverses: preguntes estrella; compara i contrasta; veig, penso, em pregunto; abans pensava, ara penso; enfocaments per decidir...            


































































































   13   14   15   16   17