Unitat 0 (5-8)
Avui ens entrenem! (11-26)
Com ho he de fer? (27-42)
Una bona notícia! (43-58)
Fa molt de temps... (59-74)
... Treu banya i puja a la... (79-94)
Cap aquí o cap allà? (95-110)
L'ofici que més m'agrada (111-126)
Com hi vols anar? (127-142)
No m'embrutis! (147-162)
La primavera ja és aquí! (163-178)
El lleó no em fa por (179-194)
Quina nit més estrellada! (195-210)
TEMPS DE... tardor · hivern
TEMPS DE... hivern · primavera
TEMPS DE... primavera · estiu

TU JA HO SAPS!

  • L’objectiu d’aquesta secció és activar els coneixements previs dels alumnes. Podeu proposar-los que formin paraules amb cada una de les síl·labes inicials que els direu en veu alta:
    • FUT...(bol)
    • BÀS...(quet)
    • TE...(nis)
    • GIM...(nàstica)
    • NA...(tació)
    • PA...(tinatge)
    • AT...(letisme)
    • CI... (clisme)
    • ÀR... (bitre)
    • JU...(gador)
  • Com a activitat d’ampliació, llegiu-los els sintagmes següents perquè els completin i diguin una acció pròpia de cada un d’aquests personatges:
    • El porter... (para els gols...)
    • El forner... (fa pa...)
    • El botiguer... (despatxa, ven, embolica, cobra...)
    • El taxista... (condueix el taxi, porta la gent...)
    • La Maria...
    • El Josep...
    • Els avis...
    • El cuiner...
  • Teniu també a la vostra disposició dues activitats interactives per a activar els coneixements previs: Grups dr, tr, pr, plicones_recursos%202.ai i Verbsicones_recursos%202.ai (després de destapar una parella de cartes, cal clicar per tornar-les a tapar).

TALLER ORAL...

  • En aquesta secció de la unitat es treballa la competència comunicativa de comprensió i expressió oral.
  • Comenteu als alumnes que l’objectiu de la sessió és la narració d’una experiència pròpia, com ara explicar què han fet avui, o què van fer el cap de setmana o un dia que recordin bé.
  • Demaneu als alumnes que escoltin atentament l’àudio del text oralicones_recursos%202.ai com a mínim dues vegades perquè l’entenguin bé. Teniu les transcripcions dels textos orals en les pàgines finals del llibre de l’alumne i en format PDF, que us podeu descarregaricones_recursos%202.ai.
    • Si disposeu de PDI, podeu projectar el dibuix de la pàgina d’entrada d’aquesta unitat i utilitzar l’eina del focus per a assenyalar els detalls del dibuix que us interessi.
  • Demaneu als nens i les nenes que tornin a escoltar el text i, si ho creieu oportú, formuleu-los les preguntes de comprensió oral següents:
    • Per què s’ha enfadat la Roser al principi?
    • Quins exercicis d’escalfament han fet?
    • Quins exercicis de relaxació han fet?
    • Quins arbres hi havia al parc?

Àudio

00:00

x