Què t'ha passat? (11-24)

L’escenari d’aquesta unitat és el cos humà. Amb aquest escenari de fons, els alumnes treballaran el text narratiu i explicaran les seves experiències, consolidaran l’ús de les vocals, treballaran les grafies p i l, llegiran un conte i escriuran un text narratiu breu.

  • El treball que proposem en la pàgina d’entrada d’aquesta unitat us servirà per a sondejar els coneixements previs dels alumnes sobre les grafies p i l. Els mots del dibuix que contenen una p i una l són aquests: piscina, peu, pop, pales, para-sol, pilota, panxa, parxís, pomes, cantimplora, pare...; matalàs, mòbil, gelat, meló, escala, tovallola, gandula...
  • Pregunteu als alumnes si reconeixen els personatges dels llibres de les altres àrees del curs (Sira, Marta, Toni) i demaneu-los que expliquin què veuen en el dibuix:
    • Què fan els nens i les nenes del dibuix?
    • N’hi ha cap que no estigui content? Què li ha passat?
    • Hi veieu persones grans, en el dibuix? Assenyaleu-les. Què fan? Qui són?
  • Si disposeu de PDI, resoleu l’activitat inicialPICTO%20nou.ai de manera col·lectiva.
  • Per a organitzar el treball de la unitat, disposeu de la programació en format texticones_recursos%202.ai i en format PDFicones_recursos%202.ai, que us permetrà adaptar els objectius, els continguts, les competències bàsiques i els criteris d’avaluació al vostre grup classe.

Àudio

00:00

x